vrijdag 13 januari 2012

niet meer gelopen

want ik had gewoon geen tijd. Maar geen tijd = geen zin, natuurlijk, want je kan altijd wel tijd maken, en als je het echt wil, vind je wel een half uurtje, langer loop ik toch niet.

Dinsdag gewerkt, en  's avonds hard gestudeerd, woensdag had ik een moeilijk tentamen. Dacht ik, maar dankzij de vele studie viel het me erg mee. Woensdag gefietst naar Groningen, tentamen gedaan, naar huis gefietst en weer met mijn neus in de boeken, want donderdag weer een tentamen. Donderdag hetzelfde, fietsen naar Groningen, tentamen doen, weer terug. En toen besloot ik dat ik vakantie had. Ik had de hele kerstvakantie elke dag gestudeerd, nu nam ik vrij. Geen zin in hardlopen, ik had mijn lichaamsbeweging al gehad op de fiets.

Vandaag eerst 's morgens gewerkt, en toen naar Baarn voor een cursus/training om opleider te worden bij het Menne-instituut. Leuke training, maar wel intensief. Om 7 uur thuis, eerst eten en toen had ik ook geen zin om nog wat kleine stukjes in het donker te wandelen/hardlopen. Morgen maar, en maandag.

Ik voel nog steeds niets, nou ja, heel af en toe even een klein steekje, en vandaag ineens weer een knakje. Maar geen echte pijn. Dus morgenochtend met goede moed wat langer hardlopen dan die 6 keer 1 minuut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten