zaterdag 14 januari 2012

4,5 km!!!

Gisteren, tijdens de autorit naar Baarn, toen ik mijn voet van het gaspedaal afhaalde omdat ik de cruise-control had ingeschakeld, ineens een knak in mijn voet, gevolgd door wat vage pijn. Oei! 's Avonds deed het nog steeds zeer, ik heb het gemasseerd, maar daar werd het alleen maar erger van.

Vanmorgen toch maar hardgelopen, ik twijfelde of ik het wel moest doen, met zo'n zere voet. Het deed nog steeds pijn, namelijk, bij bewegen. Toch maar gegaan: als het niks zou worden, was ik zo weer terug thuis. Maar het ging wonderbaarlijk goed. Ik heb 9 keer 2 minuten hardgelopen, niet eens erg langzaam, met tussendoor steeds 1 minuut wandelen. Totaal 4,5 km. Onder het lopen halverwege wel iets gevoeld, maar het werd niet erger. Nu doet het wel wat meer pijn, maar het lijkt ook al weer weg te trekken.

Mooi dat ik alweer bijna een half uur kan hollen/wandelen. Maandag maar weer een stukje, 4 keer 5 minuten of zo. En dan woensdag meedoen met de beginnersgroep? Ik hoop het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten