zondag 15 januari 2012

foute boel

Ik ben weer terug bij af. De zwelling is terug en de pijn ook. Erge pijn. Blijkbaar heb ik gisteren toch teveel hardgelopen, terwijl de voet al niet helemaal in orde was.

HIer baal ik heel erg van. Ik was net zo blij, had weer hoop gekregen, maar vergeefse hoop, blijkbaar. Maar weer rust nemen en nog voorzichtiger opbouwen.

Wel vandaag heel lekker gefietst. Een pontje ontdekt op dik een half uur fietsen van mijn huis. Een zelfbedieningpontje, heel leuk, en over paden en wegen gefietst waar ik nog nooit geweest was. En het ging heel erg lekker. Ik merk duidelijk effect van twee weken geleden, toen ik 10 km hard tegen de wind in langs het Starkenborghkanaal heb gefietst.

Treurig dat echt hardlopen er voorlopig niet in zit.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten