zaterdag 31 maart 2012

mmmm, pijn

Vrijdagavond zat ik al lekker op de bank, moe na een week van veel werken. Ik zei net tegen mijn man dat ik eigenlijk nog moest gaan hardlopen, maar dat ik dat maar lekker niet deed. Toen begon het te kriebelen. Een klein stemmetje zei dat ik zou opknappen als ik nu nog even zou gaan hardlopen. Dat mijn volle en moeie hoofd weer leeg zou worden van wat gehol. Het kon nog net, een half uur was genoeg....

Dus ik sprong op en zei dat ik me bedacht had en toch nog eeeeven ging lopen. Keek hij nou teleurgesteld?

Het lopen ging fijn. Het motregende een heel klein beetje, dat was geen probleem. Uiteindelijk heb ik ruim 6 km hardgelopen. De voet ging toen nog goed.....

Nu, de volgende dag: oei! pijn! Toch iets teveel gedaan. En morgen zou ik 10 km gaan lopen... Zou ik dat wel doen? Afwachten maar hoe het zich ontwikkelt....

1 opmerking:

  1. hmm...
    doordat je meer doet (woensdag) wordt de kans op een reactie weer groter. Nog altijd 2 stappen vooruit 1 achteruit, denk ik

    BeantwoordenVerwijderen