zondag 1 april 2012

duidelijk teveel gedaan

Vandaag had ik afgesproken 10 km te gaan lopen met J en M. Maar gisteren deed mijn voet toch wel erg pijn, dus ik twijfelde of ik het wel moest doen. Maar vanmorgen voelde het toch beter. Ik bedacht dus maar dat ik het gewoon zou proberen, waarschijnlijk zou het niet goed gaan, dan kon ik wel ergens afhaken en naar huis wandelen. J en M zouden geen hoog tempo lopen, prima dus.

Zoals ik al verwachtte, gebeurde het ook. Na 13 minuten meelopen begon de pijn. Ik ben teruggekeerd en half wandelend, half heel erg langzaam lopend naar huis gegaan. Dit is de prijs die ik moet betalen voor een snelle training op woensdag, een hele dag lopen op donderdag en dan vrijdag nog 6 km hardlopen. Dat is duidelijk teveel voor mijn voet.

Eenmaal thuis de fiets gepakt en nog dik een uur gefietst, misschien wel 1 1/2 uur, ik weet het niet precies. Ik voelde me slecht op de fiets: te weinig gegeten, of ik word ziek. Man en zoon zijn allebei een hele week ziek thuis geweest, vandaar dat ik dat denk. Die voet doet trouwens nog steeds behoorlijk pijn, wanneer zou dat weer verbeteren? Afwachten maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten