zaterdag 9 juni 2012

14 km

Vrijdagavond, na een drukke en volle dag, tussen de buien door, toch nog een dik uur gelopen.

Het begon wat stroef, want ik had wat veel gegeten, en dat zat me in de weg. Benen wilden ook niet echt, zeker door de snelle 3 kms van woensdag.

Maar na een half uur of drie kwartier ging het steeds beter en lekkerder. Ik liep een stevig tempo, ik schat 12 km/uur. Maar ik ben heel slecht in tempo's schatten, het kan ook 11 of 13 geweest zijn. Het ging zo goed, dat ik nog wat snellere stukken tussendoor gedaan heb. Gewoon snel naar een volgende boom of naar een kruising. Dat was pittig, maar fijn om te doen.

Voet doet het goed. Vandaag wel wat last, ook weer op een andere plek. Laat maar, geen aandacht aan geven.

O ja: die najaarsmarathon neemt steeds meer plaats in, in mijn hoofd. Eens kijken of ik het aantal kms per week langzaam wat kan opvoeren. Wat zou er dan gebeuren met die voet van mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten