donderdag 7 juni 2012

en weer terug op aarde

Tja, zo droom je over een mooie marathon, natuurlijk in een PR-tijd gelopen en zo ben je een dag later weer terug op aarde.

Gisteren bij de loopgroeptraining ruim 3 km op halve marathontempo, kon ik eigenlijk nog niet goed volhouden. Helemaal logisch natuurlijk, ik heb een half jaar niet tot weinig getraind, ben pas eigenlijk een maand weer een beetje serieuzer aan het lopen. Maar ja, ik dacht ergens dat ik in een soort goede vorm verkeerde. Nou die vorm is er wel, alleen minder super dan ik in mijn hoofd had.

Geeft niks. Het was een mooie training, goed om te doen, ik ben er weer sterker van geworden. En de voet doet het heel erg goed: geen last, op klein beetje gezeur na, maar daar luister ik gewoon niet naar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten