donderdag 19 juli 2012

Dubbel feest!

Gisterenmorgen al snel een zwaar hoofd en vermoeid na twee spannende en intensieve dagen. Ik kreeg namelijk maandagavond helemaal onverwacht mijn cijfer voor mijn afstudeerscriptie te horen. Terwijl ik nog zat te wachten op feedback van mijn tweede beoordelaar (die lui willen altijd nog een aanpassing hier en een verandering daar), kreeg ik plots de mail te lezen dat de scriptie goed was en dat ik een 8 hiervoor kreeg!!! Hier ben ik heel erg trots op, hoger dan een 8 wordt namelijk bijna nooit gegeven.

Daarnaast had ik maandagmiddag een sollicitatiegesprek bij het schoolbestuur waar ik werk. Dinsdagochtend kreeg ik hiervan de uitslag: aangenomen!! Ik ga een groep (hoog)begaafde kinderen begeleiden en een heel nieuw programma voor hen opstellen en ontwikkelen. Hiervoor moet ik kennis vergaren en bij elkaar brengen. Dit is echt koren op mijn molen!

Het is dus dubbel feest hier in huis! Een beetje veel tegelijkertijd, eerlijk gezegd. Ik beleef het allemaal heel intensief en dat is erg vermoeiend. Vandaar dat zware hoofd. Dus woensdagmorgen eerst maar gaan hardlopen. Heel rustig aan begonnen. Na een half uur knapte ik wat op, het tempo werd iets hoger en na dik 1,5 uur was ik weer helemaal helder en fris thuis. Wat is hardlopen goed om te doen! Wat ben ik blij dat het weer lukt. Hardlopen werkt bij mij beter tegen stress dan fietsen.

Deze week heb ik al flink wat kilometers gemaakt. Vanavond weer naar de loopgroep. Met deze training erbij kom ik deze week over de 70 km. En het gaat probleemloos, ook met mijn voet. Die geeft geen krimp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten