vrijdag 17 augustus 2012

25 km gewandeld

In het prachtige weer, lekker zonnetje, maar niet te warm heb ik met mijn man de eerste etappe van het Pieterpad gelopen. Eerst van Winsum naar Pieterburen, dat was 11 km, maar dat was wel wat weinig, dus hadden we besloten ook weer terug te lopen over een andere route. Maar dat was toch wat lastiger dan van tevoren bedacht, we verdwaalden ergens en moesten 3 km extra lopen om weer in Winsum uit te komen. Geeft niks, het was leuk en gezellig en lekker geluncht in Pieterburen, wat maken die paar km extra nu uit.

Het lopen ging prima, ik voelde me niet meer zo erg vermoeid. Dit weekend moet er nog ergens een 30 gelopen worden. Later dan het weekend kan eigenlijk niet, want ik zag dat ik me had opgegeven voor de BommenBerendLoop, op 26 augustus in Groningen. De halve zal ik daar lopen.

Dus zal ik nu morgen die 30 doen of zondag. Vanwege het warme weer moet ik het wel vroeg in de ochtend doen. Ik heb helemaal geen zin om dat morgen al te doen, maar ja, dan ben ik er wel vanaf, en heb ik meer rust voor de halve.

Nog maar even over nadenken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten