woensdag 3 oktober 2012

herfstbomen

Na mijn 40 kilometer van zondag, heb ik maandag een rustdag genomen. Nou ja, rust, ik was heel druk met allemaal dingen  voor mijn werk, maar in elk geval niet gelopen.

Dinsdag was het heel erg mooi weer en 's middags heb ik een rustige fietstocht gemaakt. Helemaal blij reed ik langs herfstige bomen, in de zon, jas uit, zo warm was het. Sommige bomen verkleuren al, andere zijn nog helemaal groen. Het was prachtig, maar ik merkte dat ik nog wel moe was van mijn PR-week en -dag. Eenmaal thuis lekker een klein uurtje in de stoel gezeten om bij te komen.

Woensdag bij de looptraining verwachtte ik ook nog wel wat vermoeidheid, maar dat viel reuze mee. Lekker harde tempo's gelopen, het leek wel moeiteloos te gaan. Behalve dan de laatste tempo's, die deden meer pijn. Maar heel tevreden liep ik naar huis om snel dit stukje te typen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten