vrijdag 2 november 2012

Toch nog niet helemaal hersteld

Woensdag ging het zo lekker, dat ik mezelf alweer hele afstanden gemakkelijk zag lopen. Dus vol goede moed vanmorgen, na de vele regen, op pad voor 15, misschien wel 20 km.

Het viel tegen. Zo fijn het woensdag ging, zo zwaar ging het vandaag. Loden benen, moe, zwaar. Langzamer en langzamer gaan lopen, maar fijn werd het niet. De geplande route zelfs maar wat ingekort: dit heeft geen zin, ik ben duidelijk nog niet terug op het energieniveau van voor de marathon. Na 5 kwartier was ik weer thuis. Ik zal een km of 12 a 13 hebben gelopen.

Aan het eind van de middag op de bank een dutje gedaan. Zo moe was ik nog. Nog meer dagen uitrusten dus.  Ik had overigens donderdag ook ineens weer last van mijn keel.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten