zondag 4 november 2012

zon

Zondagmorgen, zonnig en fris weer, heerlijk om even te lopen met de loopgroep. Mijn doelen had ik  flink bijgesteld: doe nou maar rustig aan, het is niet nodig om altijd ver en snel te lopen, ga nou gewoon op een aangenaam tempo de halve in Leens lopen zodat je daar niet een week van hoeft te herstellen en ook niet teleurgesteld bent omdat de tijd niet is die je wilde, die tijd kan ook nog niet, zo snel na een marathon etc etc.

Dus zondag in het mooie weer lekker gelopen. Toch nog best wel snel: sommige stukken sneller dan 13 km/uur, maar dat ging allemaal nog fijn.

Nu, thuis, voel ik me voldaan. Ik voel de training nog wel, maar ben niet bek-af zoals vrijdag. Gewoon lekker genieten van de inspanning en de thee. Goed gedaan dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten