donderdag 20 december 2012

Rusten en weer verder trainen

Na de mooi gelopen wedstrijd in Peize nam ik zondag een rustdag. Goed herstellen leek me belangrijk. Maandag heb ik naar Groningen gefietst en dit ging alweer vol energie. Ik merk nauwelijks iets van de snelle 15 km, fijn!

Dinsdag weer een rustdag qua lopen, want de dag stond verder wel volgepland met allemaal dingen, maar goed.

Woensdagavond een tunneltraining die erg leek op die van een paar weken geleden, toen ik helemaal geen zin had. Nu had ik wel zin en ook veel energie. Ik heb snel en met krachtige tred de 10 hellingen genomen. Allemaal prima. De twee keer 6 minuten op halve marathontempo daarna gingen ook best, al voelde ik die 10 hellingen wel in mijn benen. Maakt allemaal niks uit, het lijkt of er een soort knop is omgegaan, ik loop ineens alles makkelijk en snel. Heerlijk.

Wat zal er in Blijham gaan gebeuren, over 1 1/2 week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten