zondag 16 december 2012

SuperPeize

Yess!! Dat ging heel goed in Peize.

Ik ging in een mooi tempo van start: 5 km in 22.17. Lekker vlot, maar niet te. Ik kon het heel goed volhouden. De 10 km ging in 44.44, dus deze 5 km gingen in 22.36, weinig verval, want de eerste km ging zoals altijd sneller. Mijn eindtijd was 1.07.24, dus de derde vijf km gingen in 22.40, nauwelijks langzamer dan de tweede vijf.

Ik heb ook heerlijk gelopen. Nergens het gevoel gehad dat ik er hard voor moest werken. In de laatste ronde niet versneld, want, dacht ik, over twee weken is Blijham, daar loop ik de halve en dan moet ik ook weer knallen. Dus nu niet alles geven.

Ik heb alle 15 km's met iemand van loopgroep Nienoord samen gelopen, die mij ook op de tegenwindstukken flink uit de wind heeft gehouden. Nogmaals dank daarvoor, zonder hem had ik vast een flink aantal seconden langer over deze loop gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten