woensdag 26 december 2012

Rustig aan voor herstel

Zondag deed ik een korte training met de loopgroep mee. Ik deed het heel rustig aan, de kilometers van vrijdag voelde ik nog goed.

Dinsdag, eerste kerstdag, kerstdiner bij familie, dat houdt dus in de hele avond zitten en eten, dus ter compensatie 's morgens een dik uur hardgelopen. Het begon vrij stroef, niet echt lekker, maar na een half uur ging het beter en liep ik gewoon lekker. Heel goed opgelet dat ik niet te hard ging lopen, en dat lukte redelijk goed. Bij elke bocht trager gaan lopen, omdat ik op de rechte stukken toch ongemerkt steeds weer sneller ging lopen.

Het was een fijne loop, relaxed, bedoeld om soepel en in vorm te blijven en dat is volgens mij aardig gelukt.

Toen ik thuiskwam moest ik snel douchen en omkleden en op weg naar het kerstdiner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten