zondag 20 januari 2013

Schaatsen en lopen

Jippieieie, de ijsbaan is weer open. Mijn hart is sneller gaan kloppen, ik heb de ijzers al weer vele keren onder gehad. Want schaatsen vind ik nog steeds ietsje  leuker dan hardlopen.

Dus dinsdag en woensdag gelopen, donderdag en vrijdag geschaatst. Zaterdag 20 km hardgelopen als voorloper bij de trainingslopen voor de Road to Rotterdam, en vanmorgen alweer 1 1/2 uur geschaatst. Heerlijk heerlijk heerlijk om fijne rondjes te kunnen draaien en mooie bochten te kunnen rijden.

Die trainingsloop was weer gezellig. Ondanks dat we verkeerd gelopen waren en een verzorgingspost hadden gemist. Het werd een pittige loop omdat we wat snel liepen, sneller dan 5.30 km per minuut. Ook de kou en de wind maakte het pittig en omdat ik al een volle trainingsweek achter de rug had, natuurlijk.

Maar het is goed gegaan. 's Middags had ik gepland om nog te gaan schaatsen, maar daar was ik toch te moe voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten