donderdag 24 januari 2013

Viaduct op en af

Nog steeds een beetje last van mijn voet. Af en toe voel ik hem, dan weer niet. Schaatsen gaat goed, met lopen moet ik uitkijken. Dus twijfels voor de woensdagtraining. Ik wilde deze training graag doen, omdat we een lang viaduct op en af zouden lopen, dat is een mooie voorbereiding voor Apeldoorn. Maar ja, die voet, wat is verstandig?

Uiteindelijk besloot ik toch maar te gaan. Maar in de auto begon mijn voet weer zo'n pijn te doen, dat ik op het punt stond om om te keren en weer naar huis te rijden. Maar ja, ik was al onderweg, ik kon allicht gaan proberen om hard te lopen.

Heel rustig ingelopen, dat ging redelijk. Een klein stukje over een besneeuwd pad heb ik maar gewandeld: de pijn was in de sneeuw begonnen, twee dagen geleden. Alle looptrainingsoefeningen heb ik niet meegedaan. Na al dit gedoe begon de echte training: 6 keer het viaduct op en af.

Dat ging prima. Mijn voet voelde ik helemaal niet meer. En nu, de volgende morgen ook niet. Nog even verder afwachten, maar het lijkt toch wel aardig bij te trekken, gelukkig. Vanmiddag nog even schaatsen, morgen een rustdag, want de hele dag weg voor mijn werk.  Dan zaterdag misschien een 20 km op 11 per uur, of niet. En dan uitrusten voor de 27,6 in Apeldoorn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten