woensdag 27 februari 2013

Frisse lucht

Heel erg fijn gelopen. Weer met lichte tegenzin begonnen. Ik was nog wat moe, vanwege mijn jetlag, maar toch maar op pad gegaan. Wat heerlijk om in de frisse buitenlucht te lopen ipv in de ge-aircode gym of tussen de uitlaatgassen. We zijn wel bevoorrecht, hier in Noord-Nederland.

Op mijn schema stond dat ik 20 km moest lopen met daarin 3 keer 15 minuten op halve marathontempo. Van de drie keer 15 heb ik drie keer 10 minuten gemaakt, vanwege mijn jetlag en omdat ik zaterdag 30 km moet lopen op 5.30 minuut per km. Best pittig dus. Vandaar nu een beetje rustiger aan.

Maar het ging heel fijn. Ik liep de drie 10-minutes, dacht ik, ongeveer even hard als toen ik 13 km per uur op de loopband liep, al kan mijn gevoel ook helemaal niet kloppen natuurlijk. Maar goed, het was fijn en de rest van de dik 1 1/2 uur liep ik lekker rustig en ook fijn. Totaal 18 km denk ik? Misschien ietsje meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten