donderdag 28 februari 2013

Snel gelopen

Na woensdag grotendeels binnen te hebben doorgebracht, lesgeven en veel administratie doen, terwijl buiten de zon scheen, had ik 's avonds best zin om even buiten te rennen. Helaas bleek het een stuk kouder dan ik dacht toen ik naar buiten stapte, dus nog maar weer terug om mijn muts op te halen.

Ik moest heel snel fietsen, want ik was erg laat van huis weg. Gelukkig kwam ik nog net op tijd bij ons verzamelpunt en vertrokken we vrijwel meteen. Op het programma stonden krachtoefeningen en dat vonden mijn bovenbenen niet fijn. Hoe het kwam weet ik niet, maar bij het fietsen voelde ik mijn bovenbenen al. Terwijl ik normaal veel aankan, qua bovenbenen. Maar nu niet. Dus steeds maar wat minder uitvalpassen gedaan bij elke serie.

Toen het lopen: 10 keer 750 meter. Ik was benieuwd hoe die zouden gaan. Ze gingen heel goed en snel ook. De vorm is blijkbaar nog steeds aanwezig, ondanks dat ik mijn hele bioritme  door de war heb geschopt met mijn reis naar Hongkong. Dat is mooi.

Nu houd ik twee dagen rust, want zaterdag moet ik 30 km lopen op 5.30 minuut/km. En een week later zou ik de halve marathon in Haren lopen. Benieuwd hoe dat gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten