donderdag 20 juni 2013

Nog hele moeie benen

Zondag had ik nog een stukje gefietst, dat ging eigenlijk best lekker. Ik hoefde van mezelf ook niet hard, dat scheelde natuurlijk ook. Maar zo lekker rustig fietsend, ging het vanzelf toch nog best hard, vond ik.

Maandag en dinsdag niet meer gelopen of gesport. Ik was druk met andere dingen. Had nog half in mijn hoofd om dinsdagavond een rondje te lopen, maar toen ik om 6 uur thuiskwam uit Zwolle, trof ik mijn zoon in de tuin aan, bezig de barbecue aan te steken. Hij had die middag herexamen gedaan voor zijn VWO-diploma en was zichtbaar opgelucht dat die klus erop zat. Om dat te vieren gingen we barbecuen. Dus liet ik het lopen maar zitten.

Woensdag bij de loopgroep was dus de eerste keer weer lopen, na de halve van Roden. En het viel tegen. Het was natuurlijk ook veel warmer dan eerst, maar mijn benen wilden nog helemaal niet. De eerste vier minuten gingen nog, maar daarna ging mijn hele linkerbeen pijn doen. De rest heb ik dus langzamer gedaan. Moe kwam ik thuis, maar ook voldaan. Want dat ik nog niet hersteld ben, wijst erop dat ik wel veel gegeven heb op de halve. En dat was ook de bedoeling,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten