zaterdag 22 juni 2013

het gaat weer lekker

Eigenlijk wilde ik gisteren wat gaan hardlopen. Maar het bleef de hele dag maar regenen en regenen. Ik had weinig zin om me daarin te begeven. Dus lekker thuis gebleven en met een kop thee achter de laptop gekropen en een hoop administratie weggewerkt. Heel nuttig.

Maar ondertussen begon het toch wel erg te kriebelen om te gaan hardlopen. Twee dagen niet sporten is voor mij eigenlijk te veel. Ik begin me dan 'raar' te voelen en word ongedurig.

Dus zaterdagmorgen vroeg de veren uit, even ontbijten en toen hup op pad. Het begon moeizaam, omdat ik wat snel na het ontbijt begon te lopen. Maar na een tijdje ging het allengs beter en liep ik heerlijk ruim 1 1/2 uur. Niet snel, ik heb mezelf een paar keer gereset om op een lager tempo te gaan lopen en dat lukte ook.

Onderweg kwam ik in een weiland een ooievaar en een hele grote meeuw tegen. Verder liep ik heerlijk in de zon. Mensen waren in de tuin bezig. Zo 's morgens vroeg is iedereen nog rustig. Ik genoot met volle teugen. De benen deden het weer goed, ik voelde me prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten