dinsdag 16 juli 2013

15 in de warmte

Vanmorgen vol goede moed vertrokken. Het ging lekker. Na een uur dacht ik dat ik ook wel een rondje van 20 km ervan kon maken, zo lekker ging het toen nog. Maar ik besloot dit niet te doen, aangezien ik morgen training ga geven en zelf ga trainen en als ik hier dan ook lopend naar toe ga, dan kom ik wel aan de 20 km. Dat hoeft dus vandaag niet. Bovendien moet ik deze week niet al te moe worden voor de activiteiten die volgende week gepland staan.

Ik had het paadje dat mij in een klein half uur naar mijn huis zou leiden nog niet genomen of het werd warm en zwaar. Ik ging steeds langzamer lopen. Gelukkig groeiden in de berm veel paardenbloemen die ik wel moest plukken voor onze konijnen. Dus ja, toen moest ik ook wel even stil staan, natuurlijk.

Na 1 1/2 uur was ik weer thuis, waar ik, na eerst een tijdje met koude thee in de schaduw te hebben doorgebracht, verder de hele middag in de tuin in de zon heb gezeten, luisterend naar de Tour de France en lezend in mijn boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten