donderdag 4 juli 2013

baantraining

Normaal niet mijn favoriete training, maar gisteren ging het gewoon supergoed op de baan. Na het inlopen eerst 1000 meter op z'n snelst. Ik deed er 3.43 over. Hier was ik blij mee, dit is namelijk net zo snel als ik jaaaaren geleden liep. En aangezien ik in de Baanbreker las dat de aftakeling na je 35e er behoorlijk inhakt, vond ik dit een hele prestatie. Zou die aftakeling voor mij misschien niet opgaan???? Maar voor mijn gevoel had die 1000 nog sneller gekund. Ik voelde dat het niet optimaal ging en de anderen die altijd ongeveer dezelfde snelheid als ik lopen, kon ik niet bijhouden. Maar ja.

Na deze snelle kilometer werd van ons verwacht dat we nog eens 12 keer 200 meter snel zouden lopen. En deze 200 meters gingen steeds lekkerder en sneller. De snelste in 37 seconden. Zonder dat ik er moe van werd. Super gewoon. Mijn benen gingen vanzelf, het deed nergens pijn en na een korte rust ging de volgende weer net zo makkelijk. Zo zou ik het als loopsters altijd willen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten