zaterdag 6 juli 2013

weer bijna 2 uur gelopen

Vrijdag aan het einde van de middag had ik gepland om te gaan lopen. Dat kon mooi, 's ochtends de kinderen nog even zien en later hun rapporten bekijken, dan eten, 's middags dochter geholpen met het opknappen van haar kamer en zoon met het aanvragen van studiefinanciering en toen was het vier uur en tijd om te gaan lopen.

Ik begon heel rustig, want het was warm. Vogels floten, de zon scheen, ik had een mooie route uitgekozen en omdat ik zo rustig aan liep, was het niet te warm, maar gewoon lekker.

Na een uur en 50 minuten was ik weer thuis, waar mijn zoon aan het koken was begonnen en ik alleen maar hoefde te gaan zitten met een paar bekers drinken en toen het eten klaar was, kon ik zo aanvallen. Super toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten