dinsdag 2 juli 2013

voet weer beter

Ik ben net terug van drie dagen Gent. Wat een prachtige  stad! Vantevoren maakte ik me zorgen over het vele lopen in de stad. Maar het viel reuze mee. Ik voelde het wel, maar het werd niet erger, nee de pijn verminderde zelfs.

In het hotel was ook een fitness. Dus daar heb ik gebruik van gemaakt.  Voor de zekerheid een combi gemaakt van fietsen en lopen. Maar het ging goed. De eerste dag een half uur gelopen, op verschillende snelheden en verschillende hellingen. Geen last van m'n voet. Dus de tweede dag langer gelopen: 40 minuten, zonder pauze, ook weer met wisselende snelheden en hellingen.

Ik vond het leuk. Op de loopband kun je mooi heel precies je snelheid en helling invoeren en precies dat doen wat je in je hoofd hebt. Ik moet er niet aan denken altijd op een loopband te lopen, maar zo af en toe vind ik het best leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten