zaterdag 29 juni 2013

last van mijn voet

Ik voelde het gisteren al tijdens het lopen, de laatste paar km. Na het lopen werd het erger en erger. Ook in rust bleef het zeuren, maar mijn voet leek niet dikker te zijn. Ik vreesde het ergste. Maar vandaag heb ik veel gelopen en dat ging vanmorgen nog met pijn, maar vanmiddag ging dat eigenlijk goed. Nu, 's avonds zit ik met de benen omhoog en voel ik wel weer wat gezeur.

Ik was van plan morgen een stukje te gaan lopen, maar dat stel ik even uit. Afhankelijk van hoe het morgen gaat, loop ik maandag wel weer een stukje.

Dit is natuurlijk een slecht begin van de marathonvoorbereiding: na de eerste wat langere duurloop speelt een oude blessure al op. Ik moet maar zien hoe het verder gaat. De blessure is tenslotte altijd weer overgegaan. Ik geef de moed niet op, maar doe wel even voorzichtig aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten