zondag 8 december 2013

een rot-fietstocht en een goede loop

Vrijdag had ik nog steeds last van pijnlijke en stijve spieren. Hoewel ik heel graag wilde lopen, besloot ik toch dat fietsen beter was. Maar ik had er helemaal geen zin in. Het was slecht weer: hagel en regen en het was veel te koud om te fietsen. Lopen in de kou vind ik niet erg, maar fietsen wel.

Maar ik ging toch, want ja, anders zit je zo'n dag alleen maar binnen en dat is nog erger dan door de regen en de kou fietsen.

Maar het was niks. Het waaide veel te hard, ik zat niet lekker op de fiets en ik kreeg het ijskoud. Ik ging ook helemaal niet snel. Ik deed ruim 5 kwartier over 30 km en ik vond er niks aan.

Zaterdag heb ik nog even snel gelopen, 10 km. En gelukkig gingen die wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten