woensdag 6 oktober 2010

twijfel en spanning

Want ik voel die enkel toch steeds weer. Of niet? Als ik er niet aan denk voel ik hem niet. Dan kan het niet erg zijn. Maar als ik er wel aan denk, dan voel ik ook wat. Zit dat dan in mijn hoofd?
Ik weet het niet en ik wil me er eigenlijk ook niet druk om maken. Ik zie het wel in Eindhoven. Maar het maakt wel dat ik deze week niet ontspannen en vol vertrouwen naar de marathon kan toeleven. Nou ja, zo erg is dat ook weer niet.
Ik slaap goed, eet goed en rust voldoende. BEn ook wel moe steeds, een vol hoofd, ook van het werk. Ik voel me minder fit dan voor de vorige marathon, maar ja, dat hoeft ook niks te zeggen, natuurlijk.

Kortom: we zien wel. Vanavond loopgroeptraining, rustig aan meehobbelen en dan kijken hoe de enkel zich houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten