maandag 4 oktober 2010

nog beetje pijn

Zaterdag niet gelopen, rust genomen. Ik voelde mijn enkel niet/nauwelijks. Zondag met de loopgroep voorzichtig meegelopen. Ik voelde m'n enkel alleen als we een heuveltje opliepen. Op vlakke weg ging het goed. Later op de dag nog wel pijn bij sommige bewegingen, zoals met een volle wasmand de trap oplopen en het aanharken van de verspringbak bij de atletiekbaan. Vandaag voel ik geloof ik niks meer. Ik ben er niet zeker van. Ik ben nu zo gefocused op die enkel dat ik echt alles voel, of alleen maar denk dat ik het voel.
Ik neem de rest van de week rust, dat was sowieso al de bedoeling, dus dat geeft niks. Alleen nog twee keer loslopen, meer niet.
En dan start ik zondag maar gewoon, en dan zie ik het wel. Als het goed gaat gaat het goed, en als het niet gaat, dan maar niet, dan stap ik wel uit. De blessure is te weinig erg om helemaal niet te starten en bovendien is er nog deze rustweek.

1 opmerking: