vrijdag 1 oktober 2010

!!!! zere enkel!!!!

Schrik schrik.
Vanmorgen 20 km gelopen en het ging al meteen zwaar. Ik had oude schoenen aan, waar ik vorige maand nog rustig een 30 km op had gelopen. Maar de schoenen voelden vandaag erg stug aan. Dat het niet lekker liep, daar ben ik niet van geschrokken, maar nu heb ik een zere enkel. Van die rot-oude schoenen!? Dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Nu maar hopen dat het voor volgende week over is......
Dat heb ik niet in de hand.....

Maar dit is natuurlijk niet echt erg: een jongen van 16 heeft een eind aan zijn leven gemaakt. Dat is pas erg. Ik heb een kaart voor zijn ouders gekocht, maar wat kan je daar nu opzetten? Het raakt me diep.

1 opmerking:

  1. Ik heb het gelezen van die jongen....intens verdrietig. Soms heb je ergens geen woorden voor, het is nu even soms.
    Zet 'm op Evelien.
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen