donderdag 26 januari 2012

lekker niet gefietst!

Vanmorgen was ik op pad voor mijn studie. Ik had bedacht dat ik dan 's middags zou gaan fietsen, wel twee uur, een mooie route. Maar toen ik thuis kwam had ik eigenlijk geen zin meer..... Dochter kwam vroeg uit school, wegens lerarenstaking, dus even kletsen, heel belangrijk.
Ik dacht dat ik dan maar een uur zou gaan fietsen. Net toen ik me wilde gaan omkleden, begon het te regenen. Toen wou ik helemaal niet meer. Ik heb het gewoon niet gedaan, en ben met mijn onderzoeksvoorstel voor mijn afstudeeronderzoek bezig geweest. De eerste versie is nu vrijwel af. Goed bestede middag dus!!

Nu moet ik van mezelf morgenmiddag een uur fietsen en dan in het weekend de mooie tocht van 2 uur. Laat er asjeblieft geen ijs komen, want dan word ik helemaal zielig omdat ik ook niet kan schaatsen met die voet. Denk ik.

O ja, en zaterdag weer voor het eerst 5 minuten hardlopen. Ik heb voor mezelf een schema gemaakt: over 11 weken loop ik een kwartier :-(((((

Misschien kan het schema wel ietsje sneller, maar dat durf ik eigenlijk niet goed aan.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten