vrijdag 27 januari 2012

prachtig weer

Een hele mooie tocht gemaakt, door een mooi stukje Drenthe. In het zonnetje gefietst, maar goed dat ik gisteren niet gegaan was, vandaag was het veel beter weer. In totaal iets meer dan 1 1/2 uur gefietst. Vele stukken langzaam, want mijn remblokjes bleken totaal versleten, de fiets remde eigenlijk helemaal niet meer. Dus ik durfde alleen hard te trappen op weggetjes waarvan ik zeker wist dat er geen zijweggetjes of onverwachte bochten waren. En dan 200 meter voor een kruising al stoppen met trappen en uitrijden.

Morgen eerst die remblokjes vervangen, want ik vond dit niet leuk en eng.
Morgen ook weer 5 minuten hardlopen, hoe zou dat gaan?
Ik had al bedacht dat als het steeds goed gaat, ik het schema versnel. Dan loop ik misschien over 8 weken al 15 minuten. Dat klinkt iets minder triest dan over 11 weken. Maar alles heeeeeel voorzichtig, want de vorige keer ging het tijdens het lopen ook goed, en kwam de pijn de volgende dag. Geduld werkt dan beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten