zaterdag 28 januari 2012

nieuw record

Een lekker bezig dagje vandaag en ook weer voor het eerst hardgelopen: 5 keer 1 minuut, met steeds twee minuten wandelpauze. Het ging goed. Ik voelde wel iets, geen pijn, maar helemaal lekker was het niet. Maar dit gevoel mag, dat is geen reden tot ongerustheid. De geïrriteerde pezen moeten weer wennen, dat het normaal is om hard te lopen en geen reden tot irritatie. Ik ben tevreden!

Verder heb ik lekker allemaal dingetjes gedaan: de konijnen verschoond, wat in de tuin geveegd, boodschappen gedaan, en lekker nog wat langer in Roden rondgelopen dan normaal, remblokjes vervangen en meteen maar de fiets gepoetst. Allemaal dingen waar ik het afgelopen half jaar niet aan toe kwam omdat ik zoooo druk was met de studie en werk. Maar nu mijn onderzoeksvoorstel wacht op feedback van medestudenten, heb ik even "rust", en dus ein-de-lijk weer tijd voor zulk soort dingen.

Het record: ik heb de remblokjes in minder dan 1 uur vervangen! De vorige keer, paar jaar geleden, duurde het nog meer dan anderhalf uur voordat alles weer goed was afgesteld en het wiel niet meer aanliep.... Mijn record dus verbroken, de fiets remt weer: morgenochtend weer een stevige fietstocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten