woensdag 11 april 2012

sombere gedachten

Vandaag gefietst. Met tegenzin begonnen, erge tegenzin. Ik wil helemaal niet fietsen. Ik wil lopen. Maar de voet doet  nog te pijn. Het gaat nu een stuk minder goed, en ik vraag me echt, echt af of ik er goed aan doe om over 2 1/2 week een wandeltocht op Corsica te gaan lopen. Het gaat waarschijnlijk niet goed en ik zie nu al op tegen de pijn die me daar te wachten staat op lange afdalingen. Denk ik.

En de sportarts weet ook niet wat het is. Hoe moet het dan overgaan? Als ik mijn voet beweeg en ik druk op de pijnlijke plek dan kraakt het daar. Aan de andere voet is dat niet zo. Zelfs onder het fietsen deed mijn voet vandaag pijn.

Na afloop van de fietstocht was ik toch wel weer blij en mijn hoofdpijn verdwenen. Ik heb inderdaad een haat-liefde verhouding met mijn fiets.

Toen ineens werd het mooi weer en ging de zon schijnen. En ik zag dat mijn bijlesbedrijfje momenteel loopt als een trein. Al 8 aanmeldingen, hoera!

En zo sluit ik dit stukje dan toch nog een beetje positief af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten