zaterdag 14 april 2012

wat een heerlijke fietstocht

Na twee dagen voornamelijk binnenzitten, snakte ik naar beweging in de buitenlucht. Dus zaterdagmorgen op de fiets gestapt. Lopen had ik geen zin in, de voet doet nog steeds pijn, ik wil het ook niet verder forceren, ik neem liever nu extra rust, om optimaal pijnvrij te zijn als ik straks op Corsica moet lopen.

Het fietsen was heerlijk. Na de twee rustdagen stonden alle spieren op scherp, ik kon dan ook stevig doortrappen en hield een flink tempo aan. Na 75 minuten was ik weer thuis, met vermoeide benen en lekker gezweet. Onderweg genoten van het prachtige weer en van de complimenten van de postbode die me eerst in Roden had zien rijden en een half uur later een end verderop weer. Leuk!

Daarna het konijnenhok gerepareerd samen met mijn vader. De konijnen hadden een gat ontdekt in hun ren en hadden in korte tijd al een flink hol gegraven. Helaas voor de konijnen: dat kan nu niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten