donderdag 14 februari 2013

lekker weer keihard

Omdat het nog steeds zo koud is en omdat ik op de bank na het eten in slaap was gevallen, ging ik wederom met weinig zin naar de training. Onder het inlopen had ik het nog steeds koud en wist ik nog niet of ik deze training nou rustig of snel zou doen.

Het werd dus snel. Waarom weet ik niet, maar ik deed dit gewoon. We deden drie aflopende piramides van 4-3-2-1 minuut met 1 minuut pauze. Allemaal even snel gedaan (bijna). De eerste vier minuten liep ik nog vooraan mee, maar dit kon ik niet volhouden.

Vandaag gerust, morgen ga ik 20 km lopen met 2 keer 20 minuten op 12,5 km/uur. Of zoiets, want ik moet dit altijd inschatten. Ik heb geen apparaat dat mijn tempo kan weergeven. Wel een hartslagmeter, dat moet dan HF ongeveer 160 of iets lager zijn. Het sneeuwt nu, dus het kan morgen heel leuk worden.

Voet voel ik soms nog wel. Deze week train ik nog flink, volgende week zal ik meer rust houden.

Ik ben trouwens tot trainer verklaard: kijk hier maar.

1 opmerking: