zaterdag 6 april 2013

De jas kon uit!!!

Eindelijk, eindelijk, eindelijk is het iets warmer weer geworden. Ik kreeg het zelfs zo warm, dat ik mijn jas heb uitgedaan tijdens het lopen en zonder jas, in alleen een thermo en een ander shirt heb hardgelopen. Het was heerlijk genieten in de zon, met best een aardige bries wind, maar ja, na Leek kan ik qua wind alles aan, natuurlijk.

Ik liep bijna twee uur, in een rustig tempo en het liep heerlijk. Ik had mijn hartslagmeter omgedaan, want ik denk dat het dinsdag zo mis ging omdat ik te snel aan het lopen was. Dus nu, goed opletten dat de HF laag genoeg bleef, ging het prima. Aan het einde iets versneld, HF naar 152. Allemaal best. Onderweg ooievaars gezien en heel erg veel kieviten. Het voorjaar was natuurlijk allang begonnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten