donderdag 4 april 2013

het ging lekker

Met weinig zin ging ik woensdagavond op pad. Het was weer erg koud. Nog steeds moet ik mijn thermo-shirt aan, terwijl ik zes weken geleden al hoopte/verwachtte dat ie niet meer nodig zou zijn. Bovendien had ik dinsdag helemaal niet fijn gelopen, dus wat stond me vandaag te wachten?? Ik vreesde het ergste en bedacht dat ik dan maar rustig aan zou doen.

Maar op de fiets naar de training voelde ik het al: goede benen. Hm, raar. De training zelf ging gewoon heel best, prima, misschien wel super. Heel lekker gelopen, ook lekker hard, ik kon alles goed volhouden van dit toch niet onbenullige programma. Telkens zoveel keer 40(30, 20) seconden vlot met tussen door 8 -6 -4 minuten ook vlot maar minder vlot dan die secondes natuurlijk.

Maar alles ging lekker en helemaal blij en verkwikt kwam ik weer thuis! Mezelf verbazend over dit "herstel", of deze vormterugkeer, of wat het ook geweest is. Ik begrijp dit niet, maar geniet er maar wel van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten