woensdag 3 april 2013

het ging zwaar

Vol goede moed ging ik op pad. In een lekker zonnetje, niet eens heel koud, niet te veel wind, genoeg tijd. Ik wilde twee uur lopen.

Dat is uiteindelijk gelukt, maar vraag me niet hoe. Na een uur werd het erg zwaar. Ik was moe. Ik liep eigenlijk ook steeds te hard, maar alles ging gewoon ook te zwaar. Ik heb zelfs twee keer even gewandeld. Vreemd genoeg ging het laatste kwartier weer een stukje beter, toen was ik blijkbaar ergens overheen????

Waar is toch mijn goede vorm gebleven? Liep ik nog maar zo kort geleden nog zo makkelijk in Egmond en in Apeldoorn? Ik kan het me niet meer voorstellen. Hoe kan dit nu zo snel verdwenen zijn? Maar ach, laat ik dit maar aan mijn verkoudheid van vorige week wijten. Het gaat wel weer over en dan loop ik weer makkelijk en snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten